MİSAFİRİMİZ VAR... 16 Temmuz 2008

Başak Teyzen ile Alper amcan geldi. Eskiden Antalya da yaşıyorlardı şimdi İstanbuldalar. Bizim yakın aile dostlarımız. Hatta ben onların evinden gelin çıktım :) Bugün kontrolümüz vardı Başak teyzen seni çok merak ediyor o da bizimle geldi. Anneciğim büyümüşsün sen kollarını , bacaklarını nasıl oynatıyordun anlatamam. Başak teyzeni selamlarcasına. Çok tatlıydın kuzucuğum... Tam haftan belirlendi 11 haftalık olmuşsun. Artık gelişimini daha rahat takip edebileceğim. Bugün ikili tarama testimiz vardı.Tahlilleri verdik. Şu ana kadar seninle bir sıkıntımız olmadı umarım testimizin sonucu iyi çıkar. Günlerdir telaşlanıyorum, kaygılanıyorum, üzülüyorum. Umarım herşey yolundadır. Sen çok tatlı bir bebeksin bugüne kadar beni hiç üzmedin hem de hiç sadece sana alışma sürecim oldu bir de tatlı uykularım işte zor durumda kalıyorum :) uykuna direnmek kolay değil. Zor geçecek 2 gün test sonucunu bekliyorum....
0 Responses