KALP ATIŞLARI....20 Haziran 2008

Bugün kontrolümüz vardı anneciğim. Senin varlığını hissettim pıtır pıtır hızlı hızlı atan kalp seslerini duyum.O kadar hızlı atıyordi ki kalbin algılayamadım önce bu onun kalbinin sesi mi dedim.Cemil amcaan evet dedi. İnanamadım, gözyaşlarımı tutamadım.Bu satırları yazarken bile tutamıyorum. Senin varlığını hissetmek müthiş bir duygu tarifsiz. Hayatımıza hoşgeldin bebeğim.


Bu arada seni hep fetusum diye seviyorum :) Canım fetusum benim bir bir birtanem. Henüz çok küçüksün sadece bir cansın. Henüz cinsiyetin belli değil.Ne olduğununda önemi yok zaten.Varsın yaaa yola çıktın yaaa gerisi boş. Sen orada ne yaşıyor ne hissediyorsun bilemiyorum. Ben hala şaşkınım, evhamlıyım, mutluyum, heyacanlıyım... Dünyayı sana tanıtmak için sabırsızlanıyorum. Çiçekleri, böcekleri, kuşları ve en sevdiğim denizi...Gittiğim yerlerde seninle konuşuyorum seveceğini düşündüğüm yerlerde vakit geçirmeye çalışıyorum. Seni ilk deniz kenarına götürdüğümde çok heyacanlandım. Sen şanslısın fetusum ben denizi ilk gördüğümde 10 yaşındaydım ve ogün bugündür aşığım denize... Bir de ördek yavrularını sevdik seninle çok şekerdiler anneciğim anneli yavrulu havuzda gezip duruyorlardı. Dışardan duyan olsa beni deli sanacak varsın sansınlar zaten normal bir anne bekleme kuzucuğum :) Umarım hayat yolunda sana iyi bir rehber olabilirim...
0 Responses